Love for Ride
Motorcycle Paradise

Klient

Love for Ride

Usługi

Wdrożenie i optymalizacja kampanii, doradztwo UX, analityka

Zespół

Projektant UX, Specjalista Google Ads, Specjalista Google Analytics

Data

Od września 2019

Love for Ride Motorcycle Paradise to start-up z branży turystycznej. Unikalna oferta firmy polega to wakacje z możliwością testowania najnowszych motocykli klasy adventure. Klient dostaje w pakiecie piękną willę z widokiem na morze, 5 doskonałych motocykli (jeden na każdy dzień pobytu) oraz malownicze, pełne zakrętów drogi Andaluzji.

Wyzwanie

Wprowadzenie na rynek nowej marki oraz sprzedaż usług - nakłonienie Klientów do rezerwacji terminów na wyjazd.

  • ograniczony budżet - start-up właścicielski z własnym finansowaniem, bez możliwości wykorzystania ATLu czy np. targów motoryzacyjnych
  • unikalność usługi - konieczność zbudowania świadomości istnienia nowej oferty na rynku
  • dość wąska grupa docelowa
  • dość wwysoka cena usługi - koszt tygodniowych wakacji (bez dojazdu) zaczynający się od ok 1200 euro

Rozwiązanie

Zaproponowaliśmy Klientowi i wdrożyliśmy 3 rodzaje działań.
Strona www Klienta była już zbudowana (oparta na mało elastycznym kreatorze stron), mieliśmy jednak możliwość audytu i wprowadzenia niewielkich zmian w celu optymalizacji procesów konwersji.
Kampania reklamowa obejmowała działania w ramach Facebooka ale przede wszystkim Google Ads. W celu budowy świadomości nowej usługi skorzystaliśmy z reklam displayowych serwowanych w miejscach odwiedzanych przez motocyklistów oraz targetowanych na odpowiednie segmenty odbiorców (zainteresowanie motocyklami, podróżami, wyższe dochody). Te działania uzupełniliśmy kampanią paid search w wyszukiwarce Google, starając się trafić do użytkowników szukających ofert zorganizowanych wyjazdów motocyklowych oraz "turystyki adventure".
Analityka - prowadzone działania były na bieżąco monitorowane pod kątem realizacji postawionych celów. Wykorzystywaliśmy Google Analytics oraz możliwości analizy skuteczności kampanii w ramach Google Ads

Efekty

  • 2.1% - średni CTR dla kampanii
  • 3.6% - średni współczynnik konwersji
  • 90% terminów wyjazdów w okresie następującym po kampanii zostało wyprzedanych
  • ROI 740% - zwrot z inwestycji w kampanię